Facebook - Ilyen izgalmas a Barátok közt?

2011.07.16. 11:00

5 komment

Címkék: facebook képregények

A bejegyzés trackback címe:

https://aztadom.blog.hu/api/trackback/id/tr843071419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EpicFail 2011.07.16. 12:21:44

a mátyás király teret kéne robbantani.

PonyyKiller 2011.07.16. 13:32:33

EpicFail, miért is? Ha tudod, hogy robbantás történt, Te is nézed, nem? :DD
Különben meg egy nem létező kerületben lévő épületet elég nehéz lenne felrobbantani, a sorozat készítői pedig hülyék lesznek majd véget vetni a sorozatnak...x'D

ad3423324 2011.07.16. 15:11:38

@PonyyKiller: nem értem, ezen a blogon szó szerint vesz mindenki mindent? jézusom, lehet én vagyok túl öreg ide... nyilván @EpicFail: képletesen szólva értette, minek kell ilyen szinten rágni a szart?

(amúgy a tér létezik, csak kós károly térnek hívják, és kispesten van, naponta megyek arra, ott figyel a ház is:D ráadásul egyik ismerősömnek van a házban egy lakása, voltam is nála:D az udvar meg budafokon van a campona mellett az rtl stúdióban)

PonyyKiller 2011.07.16. 18:05:31

Tudom, hol a ház, én is sokszor megyek el mellette. Nem akartam bántó lenni, csak picit humorizálni szerettem volna, de rosszul sült el. Sajnálom, nem (így) akartam...
süti beállítások módosítása