Ezeket nagyon adjátok!

Ajánló








Azt adom!

Azt adod? Én adom! :)

Valaki bejelöl Facebookon

2011.05.29. 17:27

3 komment

Címkék: facebook ismerős jelölés képregények bejelöl

A bejegyzés trackback címe:

https://aztadom.blog.hu/api/trackback/id/tr222941248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xXxLuciferxXx 2011.05.29. 18:12:53

Nálam , dettó ugyan ez. -.-"

TothHajnalka17 2011.05.31. 00:05:41

Sziasztok! Ez az én gagem, eredetileg angolul itt: 9gag.com/gag/127148/ és szívesen lefordítottam volna nektek (ennél sokkal jobban), ha megkértetek volna.
Ez lopás, szeretném, ha jelölnétek, hogy ez az én tulajdonom, és nem ti találtátok ki.
Egyébként az összes poénotok lopás, mindenkinek elismerést kéne adnotok, akiktől kérdés nélkül elveszitek és "lefordítjátok" az alkotásait (engedélyt kérni eszetekbe se jut, pedig sok alkotó megadná szívesen, szerintem).
Ha nem kezditek el legalább feltüntetni az eredeti alkotót, szánalmasak maradtok.
Tóth Hajnalka

█ Fekete drazsé █ (törölt) 2011.06.01. 15:33:18

^+1
süti beállítások módosítása