Ezeket nagyon adjátok!

Ajánló








Azt adom!

Azt adod? Én adom! :)

Hogy sikerült a töri érettségi?

2011.05.04. 15:19

2 komment

Címkék: töri érettségi 2011

A bejegyzés trackback címe:

https://aztadom.blog.hu/api/trackback/id/tr392877296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2011.05.04. 16:24:43

De paráznak egyesek, pedig nem is annyira vészes az egész. Én mikor gimibe jártam, töriből nem voltam annyira jó, szinte bukásra álltam belőle, ezért kétszer is meg kelletett írnom, de érettségin, fura módon, szinte a legjobb eredményt értem el. Igen, vannak fura dolgok az életben.
Ja és az angol elő érettségin rosszabbul teljesítettem, mint a simán.
süti beállítások módosítása