Majd bejelöllek Facebookon...

2011.04.12. 20:17

 

11 komment

Címkék: nem facebook létezik képregények bejelöllek

A bejegyzés trackback címe:

https://aztadom.blog.hu/api/trackback/id/tr812821199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EpicFail 2011.04.18. 17:57:16

hááát ez nagyon sz*r lett...
azért mert még nincs fönnt facebookon vki az nem azt jelenti h nem létezik..
én biztos vok benne h sok olyan ember van akinek a létezése többet ér úgy h nincs fb-je,mint aki ezt megcsinálta..
alaptalan dolgokkal nem léne "viccelődni" -.-

megabit 2011.04.19. 17:29:46

@EpicFail: ilyen nicknévvel azt várná az ember, hogy legyen humorérzéked :) De sajnos az élet tele van csalódásokkal.

EpicFail 2011.05.07. 07:30:53

@megabit: képzeld van humorérzékem...
gndolj bele h azoknak akik nem tehetik meg azt h legyen pl internetjük vagy akár számítógépjük...
vagy például ha k*rvára leszarja a facebookut én ismerek ien embereket és bírom őket jófejek...
lehet h most nagy divat a facebook, meg a de attól még nem kell másokat lenézni mert valakinek nincs...

igen tele van csalódásokkal...sajnos.
de én azért arra kiváncsí leszek majd hogy azok akik napokat töltenek fb-n h 20 év múlva mire jutottak az életben.

megabit 2011.05.09. 16:42:47

@EpicFail: Lenyűgöző eszmefuttatást végeztél abból a tényből kiindulva, hogy azt állítottam, hogy a humorérzéked nem kifinomult. Ebben a vicc lényege szerintem a csaj viselkedésében merül ki, amely nagyban általánosítható a fiatal korosztályra. Én erre gondoltam, csak kiforgattad a szavaim. Egyúttal javaslom olvasásra és tanulmányozásra a magyar nyelvtannal foglalkozó könyvek közül a helyesírási szótárak bármelyikét.

ZokaNem 2011.07.10. 03:24:10

@megabit: bazmeg hát én ezt adom!!!
úriemberként oltottad be a gyereket. xD
(Y)

koncvaker37 2011.07.10. 09:20:23

ezen összeveszni ez csak 1 kép !!!

EpicFail 2011.07.14. 17:29:34

@megabit:nem tom h jött neked az h nem kifinomult a humorérzékem. azért mert még nem tartom viccesnek az ilyen dolgokat attól még lehet kifinomult.

nagyban általánosítható.? hmm... ez kicsit érdekes.szerinted ez hányszor történt már meg.?

és bocsánat h neten nem írok hibátlanul.

megabit 2011.07.17. 16:11:47

@EpicFail: A humorérzék köznyelvi definíciója szerint a szarkazmus humorosnak tartott. Általánosítás gyanánt azt a bőven hatalmas létszámú ismerős-táboromat vettem alapul, amellyel legalább heti szinten kapcsolatot tartok, illetve ismerem őket annyira, hogy véleményt nyilvánítsak az általam elképzelt reakciójukat illetően. Szerintem hányszor történt ez meg? Te kétszer nevetsz, ha elmondják ugyanazt a viccet egymás után, csak más nevekkel? Ezt nem fogom elmagyarázni neked, ehhez érzék kell. Humorérzék. Köszöntem
Ui.: magadat égeted azzal, hogy nem tudsz írni.
süti beállítások módosítása