Ezeket nagyon adjátok!

Ajánló








Azt adom!

Azt adod? Én adom! :)

Nyan? NYAN!!!

2011.06.25. 17:11

Küldte: heechul

8 komment

Címkék: msn beszélgetés cat képregények nyan

A bejegyzés trackback címe:

https://aztadom.blog.hu/api/trackback/id/tr63014133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amy14 2011.06.27. 09:51:33

WTF? Heechul és Jessica? am meg XD

K.ßełłi 2011.06.29. 19:48:56

Nyan Cat :D
Borzalmas........xD Senkinek nem ajánlom :)))

Adriiwagyoklátod 2011.07.01. 11:35:26

Én igazi nyan lefordító vagyok(nagyjából) xD..
Szia
Szia
Nyan nyan?..(Ezt nemtom xD)
Ezt se tom xD
Meg eztse
meg eztse xD
Szakítasz?
Ja
Télleg szakítasz??
Igeeeeeeeeeeen
Bocsi(Gondolom)
Meg valami nemtom mi..

Hát igen..Nagy az én tudásom xD (De gondolom fele se így van ahogy leírtam :D)
süti beállítások módosítása