Ezeket nagyon adjátok!

Ajánló








Azt adom!

Azt adod? Én adom! :)

Mit csináltatok a válaszfallal???!!

2011.06.13. 11:42

Küldte: Norbi

Ádám barátomat már vagy ezer (de legalább 2)éve nem láttam, amikor sikerült összefutni a hazafelé vezető vonaton.. Dumáltunk erről-arról, gondoltam vagánykodok picit a főiskolás élet szépségeivel, de az ő szoriján egészen egyszerűen könnyesre nevettem magam:
„Képzeld, pár hónapja voltam haverokkal annak rendje és módja szerint megünnepelni az új munkahelyemet… Sör- tömény- sör- tömény, majd olyan 4-kor éreztük, hogy ideje a távozás mezejére lépni. Mivel elég csúnyán be voltam karcolva, ezért haverom elkísért a bejáratig, mondván onnan boldogulok.
Namármost én szabványos 10emeletes panelban lakom a hetediken, ahol minden szinten azonos módon helyezkednek el a lakások, de még a szobaelrendezés is hasonló (na itt vettem mély levegőt:D:D). Megnyomom a liftben a gombot, kiszállok, majd a kulccsal vesződök, de hálistennek mutter nem zárta az ajtót, így könnyen bejutottam.
A hajnali félhomályban botorkálva, gyorsan ledobom magamról az utolsó göncöt is és szédelegve bedőlök az ágyamba. Sz@rul voltam ezért nem tudtam aludni, csak mereven néztem előre. Valami nem stimmelt…

A TELJES SZTORI ITT OLVASHATÓ! KATT IDE!

4 komment

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://aztadom.blog.hu/api/trackback/id/tr842980003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elyndel 2011.06.13. 16:45:13

Nagy kamu az egész...

redgrape 2011.06.13. 20:17:19

de ki az a bátor, aki éjszakára nyitva meri hagyni az ajtót?!
kizárásos alapon nem lehetett más, mint superman meg a nője

Mac94 2011.06.14. 14:28:45

ki a franc talál ki ilyet?nem is lehet rajta nevetni -.-

randell 2011.06.15. 12:07:56

Eddig csak röhögni jártam ide és egy bejegyzéshez se írtam semmit...de itt muszáj megemlítenem "aztadom" szerkesztőség,hogy ez a történet a többi bejegyzéshez képest a blog színvonalát rontja...
süti beállítások módosítása